Cautand recent masini pe mobile.de pentru a vedea care mai este piata in Germania am tot gasit masini care arata impecabil, modele foarte dorite in Romania si care sunt scoase la vanzare cu peste 400 000 KM.
Pentru ca in Germania un dealer risca sa fie inchis daca se dovedeste ca a vandut o masina cu kilometrajul modificat, foarte putini se baga la astfel de manarii si pun la vanzare masinile cu kilometri pe care ii au in bord.
Atfel gasim masini precum acest Volkswagen Golf VI din 2011 cu 412 900 KM la bord. Masina arata impecabil la exterior iar la interior are nevoie de o cosmetizare lejera, o investitie minima din partea samsarului.
Cum in Romania pragul psigologic al acceptarii kilometrajului pentru o astfel de masina undeva spre 170 000 - 180 000 KM atunci samsarul se va conforma imediat.
Partea buna este ca poti verifica istoricul de kilometri si daune pentru VW Golf doar pe baza seriei de sasiu si astfel eviti astfel de tepe.
De asemenea iti poti decoda singur seria de sasiu VW de aici.
O alta masina despre care nu ai avea nicio banuiala ca are aproape 500 000 km, mai exact 492 000 KM, este un superb Mercedes-Benz CLS 350 din 2011 care arata IMPECABIL atat la interior cat si la exterior.
Sa fim seriosi acum, cati cumparatori din Romania si-ar pune macar problema ca o astfel de masina pusa la vanzare cu un rulaj de 180 000 KM ar avea aproape 500 000 KM? Cred ca maxim 1 cumparator dintr-o mie.
Partea buna este ca poti verifica istoricul de kilometri si daune pentru Mercedes-Benz pe InspectorAuto sau poti decoda gratuit seria de sasiu Mercedes-Benz aici.
Voi ce parere aveti? Ati suna macar la o astfel de masina daca ar fi scoasa la vanzare in Romania cu kilometri reali?