Astazi va prezentam o altfel de verificare
Mercedes w211 E220 cdi, 2008, automat, 136.000 km, automat
Din punctul meu de vedere printre ultimile Mertzuri care isi onoreaza cu brio emblema. Subiectul de azi este un w211 pe care l-am verificat, dar l-am si ajutat pe proprietar sa isi rezolve micile probleme. Proprietarul are masina de noua, din 2008 si acesta este bun prieten cu noi, atat de bun incat ne-a rugat sa ii punem masina la punct, aceasta fiind un pic neglijata in ultimii ani. Ce vreau sa spun prin neglijata?
Pai...
- Tapiterie scaun sofer rupta
- Interior murdar, lipicios pe alocuri
- Portbagajul nu se deschidea
- Probleme cu aeroterma
- Cateva scurgeri minore la motor
- Filtrul de particule nu isi mai facuse o regenerare completa de 5500 km ( da... s-a mers in oras )
- Pe langa aceste defecte, masina avea nevoie si de un service de mentenanta complet:
- Schimb ulei + toate filtrele
- Schimb ulei cutie automata + filtru
- Schimb antigel
- Schimb lichid de frana
- Schimb lichid servo
- Schimb curea transmisie si rol
- Polish si folie de protectie faruri ( erau destul de matuite )
Si l-am ajutat si noi prin cunostiintele noastre. L-am trimis la bunul nostru mecanic, cel de toate zilele, i-am gasit un tapiter pentru scaunul soferului si am trimis masina si la un detailing la interior.
Nota de plata dupa toata lista asta? 5050 ron! Dar inca trebuie sa mai cumpere un robinet de caldura si sa il monteze, costul fiind in jur de 350 ron, iar momentan filtrul de particule a scapat doar cu o regenerare fortata ( trebuie neaparat acum scoasa la un drum lung de cel putin 200 km)
Proprietarul a fost foarte multumit, chiar ne-a zis: “singura masina mai buna ca un Mercedes, este un Mercedes curat si fara probleme!”
Imi place mult generatia asta de E-class, te simti foarte confortabil in ea, atat de confortabil incat ne-am interesat daca se potrivesc scaunelepe Hyundai-ul nostru viteaz! Din pacate e prea mare daraua!
Cum vi se pare mentenanta acestui exemplar?
Varu'